چکیده: امروزه مدیریت زنجیره تأمین بهعنوان یک عامل مؤثر در دستیابی به مزیت رقابتی در سازمانهای مختلف مطرح است. میتوان گفت این سازمانها نیستند که با یکدیگر رقابت میکنند، بلکه زنجیرههای تأمین جهت کسب بیشتر بازار با یکدیگر در رقابتهستند. ازسویدیگر، سازمانها دریافتهاند که دانش، راهبردیترین منبع سازمانی و محور رقابت و بقا محسوب میشود. مدیریت دانش و پیادهسازی آن در زنجیره تأمین، میتواند بهعنوان یک عامل اثربخش درجهت افزایش کارایی زنجیره تأمین لحاظ طراحی الگوی نوآوری باز در شرکتهای کوچک و متوسط با استفاده از نظریه داده بنیاد
ساختار تشکیلات جهادی بر مبنای الگوی سیستمی کمالگرا به عنوان سازمان مطلوب تدوین الگو اسلامی ایرانی پ
مدلسازی مطلوبیت مدیریت ریسک بیمه گذار و بیمه گر با بهره گیری از بازی استکلبرگ
تأمین ,زنجیره ,مدیریت ,یکدیگر ,سازمانها ,دانش ,زنجیره تأمین ,مدیریت دانش ,کارایی زنجیره ,یک عامل ,بهعنوان یک ,کارایی زنجیره تأمین
درباره این سایت